會員活動及服務
胎教的效果 迪士尼美語世界

胎教的效果 | 迪士尼美語世界

「迪士尼美語世界」有如百寶袋,可變出不同道具,絕對係在職父母的好幫手。 我和老公都係在職父母,平日都係靠工人姐姐湊麵包妹Zoey, 由於我地都係從事金融行業,工作時間比較長,所以平日回家可以陪小朋友嘅時間唔多。我地真係好需要一個有系統、容易上手的教材,用最短的時間輕鬆地及有效地同囡囡親子互動。

我地深深明白及知道嬰幼兒黃金學習期係零至三歲, 正所謂「早用早著, 遲用瞓唔着」,前面基礎打得好, 日後就會好輕鬆,錯過咗最佳學習期之後就要用多好多努力去追返。在懷孕嘅期間就開始物色一套認為啱我哋嘅教材, 我地一致認同要選擇一套「有系統」、「有口碑」、「有歷史」嘅教材,比較過坊間其他教材, 最後決定咗買「迪士尼美語世界」。其實呢套教材我係十幾年前聽講過, 因我朋友嘅評價都係非常之好, 容易操作加上有多方面嘅配套, 可以營造一個英語環境俾小朋友, 所以二話不說我哋就喺書展時買咗。懷孕期就開始利用放產假嘅時間去摸索呢套教材同聽CD進行胎教, 自己先上《Step 1基礎班》, 亦讓工人姐姐上《家傭工作坊》, 齊齊做好準備迎接麵包妹。

登登登⋯⋯麵包妹係2017年10月出世啦 , 一出院後我哋就每日播Play Along!、Sing Along! CD系列1-3和Spoken Version佢聽。麵包妹最鍾意嘅歌就係 “What’s Your Name?”同埋 “Hello!”。當佢喊得好犀利嘅時候, 我就同佢唱“Hello!”歌, 一播佢好快就平靜落嚟。另外教育顧問教我地將海報貼出嚟,位置喺我哋手抱BB嘅高度,等佢可以望吓, 呢個方法超work, 每次佢一扭計我哋就抱俾佢睇海報, 好快就平靜落嚟, 真係好幫到手。

麵包妹初生階段醒嘅時間唔係太多, 所以我哋就把握時間同佢玩下Talk Along Cards,教育顧問教我哋按照不同類型,例如:動物、日常生活等做分類。首先玩動物卡,係因為有聲音可以吸引小朋友嘅注意,最適合剛開始的時候使用。麵包妹鍾意“cat”及“dog”的字卡,用咗兩三個月之後,我哋隱約聽到佢識講“Hello”,起初我同老爺奶奶講,佢哋都唔信, 因為當時只係出咗世兩個月左右,直至有一日親耳聽到麵包妹親口講“Hello”,大家都覺得好驚喜。那刻開始我更加堅信自己嘅決定是正確的, 選擇「迪士尼美語世界」給了我囡囡,是一個很好的開始 。

 

【麵包妹Zoey(1歲7個月)- 懷孕期便開始使用「迪士尼美語世界」】

延伸閱讀
135

【高敏兒童】定義、辨別方法、對應方法| 6個讓高敏兒童快樂成長的秘訣

143

【分娩過程】分娩前的徵兆| 方法和過程| 如何舒緩分娩痛楚?

131

【陪月】陪月是什麼? |聘請陪月員注意事項及收費| 如何挑選合適的陪月員?

111

【百日哭】百日哭是什麼? |如何判斷「百日哭」?| 如何對應百日哭?

Copy of Colourful Cassette Tapes Retro Music YouTube Channel Art (6)

【BB發燒】BB幾多度算正常/發燒?|探測體溫方法|退燒處理方法及需要看醫生?

106

【BB滿月】有咩要準備?|滿月有咩習俗?擺滿月酒要做咩準備?

立即索取免費體驗套裝

適合懷孕媽媽及0-6歲小朋友
每天和迪士尼朋友一起自然輕鬆學英語!

適合懷孕媽媽及0-6歲小朋友
每天和迪士尼朋友一起自然
輕鬆學英語!