會員活動及服務
「豆豆的美語世界」之活動初體驗 迪士尼美語世

「豆豆的美語世界」之活動初體驗 | 迪士尼美語世界

「迪士尼美語世界」活動既嬰幼兒活動分兩個組別:6-18month 或者19-36month,豆豆9個月了所以可以參加活動,豆媽就幫佢參加一個試下水溫喇!

 

寰宇家庭俱樂部的嬰幼兒活動名額一堂有20個,之前因為遲?一日報名就滿額,經過兩次既失敗,豆媽今次較好鬧鐘,開始報名當天既12am正就登入系統報名!豆媽最後成功了!YEAH


活動當日我地一家三口都好期待,豆豆訓醒好好精神呢,美語姐姐亦好準時就開始邀請我地入去活動室。

 

今日主題係:齊來郊遊


首先逐對家長介紹小朋友既名,介紹都係用教材其中一首歌- 《What's your name》,歌詞內容是"What's your name, What's your name, My name is Bella" …豆豆好好奇周圍望,第一次聽一大班家長唱歌覺得好有趣。


美語姐姐全程都係全英語介紹活動內容同遊戲玩法。Camping Games start!一開始講解點樣由城市去到郊區,美語姐姐用圖表達city to the country。


豆豆都幾專心

 

成個camping過程都做一次,由渣車、行路、執柴枝、釣魚、煮食等等都有。豆媽覺得內容幾豐富,完全配合到主教材既課程,當然上呢堂之前,爸爸媽媽同小朋友都要聽熟課程既歌先啦!「Driving」-會用動作同唱歌仔完成。「Over the Bridge」-小朋友排隊行天橋,豆豆未識行不過都有抱住完成三次。


 到達camping場地就「執柴枝」準備生火。

 


好認真地執柴枝

 

緊接落黎就係「釣魚遊戲」,釣完魚美語姐姐有教埋colour同counting number,睇下邊個釣得最多。



Catch

完成?一項遊戲都會say bye bye,好似釣完魚就bye bye fish。釣完魚,就到「燒魚」時間喇!

一人一串拎住燒

 

最後一路食魚魚一路唱Yummy Yummy Fish,食完就唱最後一首歌-Bye Bye Baby。呢一個鐘好快就過,豆豆放完電就即刻訓著?了!感覺應該比上playgroup玩同食茶點有意義好多,大家覺得係咪呢?上完堂豆爸豆媽就去醫肚,到我地食野時,豆豆就起身而且笑容幾好,今日應該好滿足,玩得好開心啦!


Happy Baby

 

希望大家鐘意我既分享,下次再見啦!

 

寰宇家庭|用家分享|豆媽 Mannis
【豆豆 (9個月) – 懷孕期便開始使用「迪士尼美語世界」】

 



緊貼 World Family Hong Kong Facebook 
(點擊)
於Instagram Hash TAG #WorldFamilyHongKong 分享您使用「迪士尼美語世界」Disney's World of English 的時刻吧!

延伸閱讀
website heading photo 2560 X 1440 (12)

【迪士尼美語世界 X 誠品書店】母親節期間限定活動

Copy of Colourful Cassette Tapes Retro Music YouTube Channel Art (7)

[BB床選購指南] 選購嬰兒床前有咩準備? | 6個購買前考慮因素

135

【高敏兒童】定義、辨別方法、對應方法| 6個讓高敏兒童快樂成長的秘訣

143

【分娩過程】分娩前的徵兆| 方法和過程| 如何舒緩分娩痛楚?

131

【陪月】陪月是什麼? |聘請陪月員注意事項及收費| 如何挑選合適的陪月員?

111

【百日哭】百日哭是什麼? |如何判斷「百日哭」?| 如何對應百日哭?

立即索取免費體驗套裝

適合懷孕媽媽及0-6歲小朋友
每天和迪士尼朋友一起自然輕鬆學英語!

適合懷孕媽媽及0-6歲小朋友
每天和迪士尼朋友一起自然
輕鬆學英語!